پاور ویندوز چانگان - option-car
رفتن به محتوای اصلی

پاور ویندوز چانگان

پاور ویندوز چانگان یکی از آپشن‌های چانبی خودرو است که طرفداران بسیار زیادی دارد. علت اصلی محبوبیت این آپشن رابطه مستقیم آن با امنیت خودرو است، چرا که با نصب پاور ویندوز چانگان امکان نفوذ سارقان از طریق شیشه‌های خودرو کاملا از بین می‌رود.
در این مطلب به بررسی عملکرد پاور ویندوز مخصوص خودروی چانگان پرداخته‌ایم، برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره این محصول با ما همراه باشید. برای خرید و نصب آسان این محصول نیز از طریق شماره تلفن‌های موجود در این صفحه می‌توانید با کارشناسان آپشن کار در ارتباط باشید.

آشنایی با پاور ویندوز

پاور ویندوز یک آپشن بسیار کاربردی است که بر روی خودروهای زیادی به شکل فابریک نصب است و تقریبا استفاده از آن برای افراد بسیاری تبدیل به یک عادت شده است. این آپشن موجب بالا و پائین رفتن خودکار شیشه‌های خودرو می‌شود که در شرایط ضروری اهمیت پیدا می‌کند. به طور خلاصه این آپشن از سه بخش تشکیل شده که با نظم خاصی عمل می‌کنند. این سه بخش عبارتند از: موتور الکتریکی، دنده مارپیچ و چرخ دنده‌ها.
عملکرد اصلی پاور ویندو در واقع بعد از قفل کردن درب‌ها با بستن اتوماتیک شیشه‌ها صورت می‌گیرد. این کار به یک انرژی الکتریکی نیاز دارد که آن را از طریق موتور الکتریکی تامین می‌کند؛ بالارفتن شیشه‌ها و همچنین تراز نگه داشتن آن‌ها را نیز دنده مارپیچ بر عهده دارد. نکته قابل توجه این‌که سیستم پاور ویندو فابریک به گونه‌ای طراحی شده که به منظور حفظ ایمنی بیش‌تر امکان باز کردن شیشه با زور وجود ندارد.

اهمیت نصب پاور ویندوز چانگان

یکی از دلایل عمده سرقت از خودرو و یا سرقت خود خودرو باز ماندن شیشه‌های آن است. همان‌طور که می‌دانید با باز ماندن شیشه‌ها راه برای سارقان باز بوده و لذا دیگر وسایلی که داخل خودرو قرار دارند امن نخواهند بود و یا حتی بدتر از این شرایط برای سرقت خود خودرو نیز فراهم است. با نصب پاور ویندوز چانگان پس از این‌که از خودرو پیاده شدید و آن را توسط دزدگیر قفل کردید، اگر شیشه‌ای باز مانده باشد، به شکل خودکار بسته خواهد شد و از این رو امنیت خودرو تا حد زیادی افزایش خواهد یافت.
اگر مجبور به تنها گذاشتن کودک در خودرو هستید نیز این آپشن به کارتان می‌آید، البته گفتنی است پاور ویندوز فابریک و جدید دارای قابلیت تشخیص مانع است و لذا اگر دست کودک در مسیر حرکت شیشه گیر کند، فورا حرکت متوقف می‌شود و آسیبی به کودک نخواهد رسید.

لازم به ذکر است نصب آپشن پاور ویندوز چانگان برای افرادی که شغل‌هایی نظیر آتش‌نشانی، پزشکی، مهندسی و… دارند که نسبت به سایر افراد معمولا بیش‌تر در حال عجله هستند بسیار حائز اهمیت است، چرا که حتی اگر فراموش کنند تمام شیشه‌ها را بالا ببرند، هیچ اشکالی ندارد و این آپشن به طور اتوماتیک تمام شیشه‌ها را چه نیمه باز و چه باز به صورت کامل می‌بندد. با این وجود اگر این آپشن را بر روی خودرو خود نصب کنید، بدون نگرانی از باز بودن شیشه‌ها می‌توانید خودرو را ترک کنید و از امنیت خودرو خود آسوده خاطر باشید.

خرید پاور ویندوز چانگان | نصب پاور ویندوز چانگان

پاور ویندوز چانگان یک ِآپشن عالی برای حل مشکل باز ماندن شیشه‌هاست که بسیار متداول است. حتما برای شما هم اتفاق افتاده که با شیشه‌های باز مانده خودرو مواجه شده‌اید و یا حتی به این دلیل متحمل ضررهای ناشی از سرقت شده باشید. طبق عادت اکثر رانندگان خودرو را بدون چک کردن شیشه‌ها قفل می‌کنند، پاور ویندوز چانگان توسط سیم‌کشی مخصوص به هر چهار شیشه وصل می‌شود و هر کدام که نیاز به بسته شدن داشته باشند را پس از قفل درب‌ها می‌بندد. نصب این آپشن بر روی خودرو ضروری است چرا که نگرانی و استرس شما را از باز بودن درب‌ها برطرف کرده و خسارت‌های ناشی از سرقت را نیز به صفر می‌رساند.

نکته قابل توجه درباره نصب پاور ویندوز چانگان این است که حتما باید توسط فردی متخصص انجام گیرد. این امر به علت آن است که این آپشن با برق خودرو در ارتباط است و در مواردی دیده شده که به علت نصب غیر اصولی فیوز خودرو سوخته است. اگر برای نصب پاور ویندو به شکل فنی اقدام کنید از بروز مشکلات برقی خودرو مثل سوختن فیوز کاملا جلوگیری کرده‌اید.
برای خرید آسان پاور ویندوز چانگان با کیفیت عالی و نصب مطمئن آن توسط متخصصان آپشن کار تنها کافی است با ما تماس بگیرید.

قیمت پاور ویندوز چانگان

برای خرید هر آپشنی باید دقت داشته باشید که حتما از مدل مخصوص خودرو خود پیروی کنید و اصطلاحا آپشن فابریک خودروی خود را خریداری کنید. پاور ویندوز نیز از جمله آپشن‌هایی است که باید فابریک خودرو باشد. فروشگاه‌های متعددی هستند که انواع تقلبی پاور ویندوز را با قیمت‌های ارزان‌تر به فروش می‌رسانند که به هیچ‌وجه کارایی ندارند و حتی به سیستم برقی خودرو نیز آسیب خواهند زد.

اگر آپشن پاور ویندوز چانگان را از فروشگاه معتبر آپشن کار تهیه کنید، این محصول را به همراه ضمانت اصالت کالا دریافت خواهید کرد. گفتنی است آپشن کار برای جلب رضایت مشتریان بهترین قیمت را برای محصولات خود در نظر گرفته است. برای خرید تضمینی این آپشن با قیمت مقرون به صرفه می‌توانید از طریق شماره تلفن‌های درج شده در این سایت با ما در ارتباط باشید.

سخن آخر

یکی از آپشن‌های بسیار پرکاربرد که در جهت حفظ ایمنی خودرو نقش مهمی دارد، پاور ویندوز است. این آپشن در بسیاری خودروها در هنگام تولید نصب می‌شود، اما اگر خودرو فاقد این آپشن باشد نیز به صورت مجزا قابل خرید است. پاور ویندوز چانگان مخصوص این خودرو طراحی شده و نصب آن موجب می‌شود که بالا و پائین رفتن شیشه‌های خودرو به صورت اتوماتیک انجام گیرد. این عملکرد هنگام ترک کردن خودرو بسیار کاربردی است، چرا که معمولا بستن شیشه‌ها فراموش می‌شود ولی اگر خودرو مجهز به این آپشن باشد، پس از قفل درب‌ها شیشه‌ها به شکل خودکار بالا می‌روند.
فروشگاه معتبر آپشن کار بهترین پاور ویندوز چانگان را با ارائه تضمین کیفیت و اصالت کالا عرضه می‌کند. برای سفارش و خرید این محصول می‌توانید با کارشناسان آپشن کار در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان آن‌ها نیز بهره‌مند شوید.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا